chalele

färden är lång och bördan är stor, men jag vet att du och jag klarar det ihop

Kategori: Allmänt

för ett tag använde jag en lösenordsskyddad blogg där jag kunde få ur mig allt som är för privat för att skriva här. jag tog bort den bloggen igår för jag kände att jag blev tvungen. för att kunna gå vidare helt från gammal skit var det ett måste. nu har jag bara denhär bloggen och här öppnar jag mig verkligen inte så mycket som jag gjorde i den privata, och det är väl därför jag är så oaktiv här. mitt liv är ointressant och ganska tråkigt att skriva om. men jag blir förmodligen lite mer aktiv här iallafall. jag ska försöka. jag skriver ju trots allt inte för någon annan, utan för min egen fördel. för att få ur mig tankar och känslor. som en dagbok. jag tror jag behöver det. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: