chalele

colour

Kategori: Allmänt

tränade i förrgår, tränade igår och ska träna idag med. svingött är det. och imorgon är det nyår och fest hemma hos mange. peppar! haha. mitt hår är nästan svart nu. eller, det är typ svart, fast i visst ljus ser det brunt ut. fett nice. jag älskar det. har alltid velat ha svart Egentligen, men det som hindrat mig är att det är ett jävla jobb att få tillbaka mitt naturliga blonda sen. och dessutom har folk sagt att jag inte borde ha svart för att jag är så blek. men det skiter jag i nu. svart har alltid varit, ÄR, och kommer alltid att vara den finaste färgen. på håret också. så fuck er (:

på tal om färger.. vill bara skriva vad jag gillar/avskyr för färger.

gillar:
blodröd
svart
vit
turkos
mörkblå
brunt
militärgrön

avskyr:
gult.
det rimmar t.o.m på fult. hatar den jävla färgen.
orange.
typiskt färg som inte ser bra ut på någon, och heller inte passar andra färger.
rosa. usch, usch och yttligare usch.
spygrön.
säger väl sig självt.
beige.
alla tjejer ser, och kommer alltid att se, tantiga ut i beige. (OBS! förutom på chinos)
sen är nästan alla färger fula ljusa. speciellt gul, grön och röd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: