chalele

haaa-aarmoni

Kategori: Allmänt


sitter på naturkunskapslektion, som vanligt. försöker plugga på mitt religionsprov, och det går inte så jättebra. inatt kom mikael till mig. han ringde vid typ 1 eller nåt och ville att jag skulle släppa in honom, haha. så jävla söt är han.
efter provet sen ska jag hem och käka något snabbt, sen ska jag träna med emma. tror jag ska sola också. det är gött. efter det ska jag hem igen. vet inte riktigt vad som händer ikväll. kanske drar in en sväng till stan och försöker hitta julklappar. annars tar jag det imorgon.
tror det blir en bra helg. puss

Kommentarer

  • andrea säger:

    skulle inte micke komma på dagen?

    haha eller varför kom han mitt i natten :O?

    2010-12-03 | 21:31:02
  • chalele säger:

    haha bara blev så :D

    2010-12-04 | 12:23:29
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: