chalele

hon sitter uppe på tronen, så vacker, ibland går hon här på jorden

Kategori: Allmänt


idag har jag varit i skolan, men bara en liten stund. hade först religion (jag o carro ska jobba med, och sedan göra en redovisning om livsåskådningen Voodoo) och sen rep med pontus inför julkonserten. efter skolan åkte jag o tränade med emma. sen drog jag hem o duschade och sen vidare till bebben. vi lyssnade musik, åt god mat, tjötade och skrattade massa åt jättelöjliga saker. lite som det var förr.
sen kom emily och amanda. trevligt trevligt :) umgicks med dem ett tag, och sen åkte jag hem. dom skulle till stan o fika, men jag ville hem.
för tillfället sitter jag och lyssnar på kultiration (
som vanligt?) hehe. asbra är dom. nu ska jag ut med min hund. puss på er

Kommentarer

  • andrea säger:

    sötaste tröjan :) <3

    2010-12-07 | 12:45:43

Kommentera inlägget här: