chalele

JULLOV

Kategori: Allmänt

igår var en jäkla stressig dag. gick upp tidigt för att göra mig iordning och åka in till skolan för genrep. käkade i bamba, sen ett snabbt soundcheck och sen var det dags för avslutningen.
jag hade verkligen skitroligt. glömde en mening i texten på en låt, men mina vänner backade upp, tack för det. mitt solo gick asbra. mikaels mamma, pappa och syster angelica kom dit och stöttade mig. tack!
efter avslutningen ringer mamma och säger att Toad diarréat ner hela mitt rum. och jag som trodde vi bara skulle hem en snabbis och hämta min väska, sen ner till båstad, nejnej..
jag och mikael fick ställa oss och städa. efter drygt en timma kom vi till slut iväg. väl framme åt vi en sen middag och sen var jag så jävla trött, så vi lade oss.

det var sjukt gött att vakna kl 12 idag utan att få panik för att man försovit sig typ.
äntligen jullov.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    men lilla katten... fan va synd om den ju.

    2010-12-22 | 15:08:10
  • chalele säger:

    ja, men nu mår han bättre. poopar vanligt och är pigg :)

    2010-12-22 | 16:19:58
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: