chalele

just det..

Kategori: Allmänt


.. nyår igen.
av mina erfarenheter är nyårsafton en väldigt trevlig kväll. har många minnen från typ varenda nyår sen jag var 5 år eller nåt. fina minnen. fast jag gillar inte riktigt själva idén med denna afton. att någonting ska hända. jag blir alltid så stressad och nojig över dagar då det ska hända något. födelsedagar, högtider, om man ska iväg någonstanns osv. tycker inte alls om det, men kommer ju självklart försöka ha så kul som möjligt ikväll. har precis ätit en god middag med mikael och mamma. om en stund ska vi väl börja göra oss iordning, sen tar vi bussen till järntorget. möter upp andra o hanna och drar vidare till stigbergstorget där min brors bästa kompis har sin nya lägenhet, och där ska det bli fest för full rulle!
har som vanligt inga nyårslöften. tycker inte om att tvinga mig själv till saker. om jag bestämmer mig för något kan jag klara av det utan att behöva sätta något jävla löfte.


gott nytt år till alla mina nära och kära, och jag hoppas för guds skull att detta året ska bli bättre än det gångna. peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: