chalele

why I am not where you are

Kategori: Allmänt

imorse insåg jag att jag skulle bli väldigt sen, och eftersom vi hade ett prov som min lärare sagt att jag inte skulle göra så såg jag ingen anledning att åka till skolan, så jag stannade hemma. hade bara den lektionen, så det skulle bli fett ovärt.
nu sitter jag här och lyssnar på glasvegas. fett bra är dom. ensam hemma med min hund och hon piper och gnäller som fan bara för mamma inte är hemma. det är helt sjukt hur jäkla beroende hon är av mamma. av sällskap över huvud taget. precis som jag. gör typ ont att se henne så deppig då. men jag gosar med henne.
vid 2 ska jag iväg o träna med emma. ska bli skitskönt. vill verkligen komma igång med träningen nu. och vid halv 5 kommer mikael med tåget, och han har med sig Toad! :D min älsklingskattunge ska äntligen komma hit upp. så jävla mysigt. fan vad jag svär mycket. har kommit på det. aja. nu ska jag rasta freja! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: