chalele

you gave me nothing, now it's all I've got

Kategori: Allmänt

i fredags kom mikael hit. han följde med mig o emma och tränade. gött var det! sen gick vi hem och lagade god middag. igår (lördags) åkte vi till frölunda torg. dom har en mysig julmarknad där! fast vi gick mest i affärerna. fick köpt min brors julklapp och sen lite grejer till oss själva. kommer nog upp ett "nytt i garderoben-inlägg" snart. jag köpte bl.a. en jättefin grön hoodtröja till mikael, och han köpte en söt t-shirt till mig. det var mysigt.
idag har vi varit på min sångkurs. det var sista lektionen. det blir ingen konsert. lite tråkigt, men jag är ändå glad att jag fick vara med där. det var ju gratis och läraren var riktigt duktig också!
nu har vi precis käkat middag, och sitter i soffan med mamsen som tittar på greys anatomy. jag försöker hitta anti-cellulit-creme på google xD något som för en gångs skull funkar. får la se hur det går med den saken.. har förresten beställt bantningspiller. fan vad sjuk jag är. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: