chalele

2/10

Kategori: Allmänt


igår åkte jag o mikael till liseberg. vi gick upp vid 10 och gjorde oss iordning. på vägen dit stannade vi hos mamma en stund och hämtade pengar och lämnade saker. skönt att träffa henne. sen drog vi iaf vidare till lisseeee. vi åkte massa och spelade upp hur mycket pengar som helst, haha. vann 2 gånger xD mikael var duktig och åkte kanonen med mig (han är jätte höjdrädd) åså åkte vi hanghai också, det var första gången för oss båda. den var inte kul alls, bara jobbig och lite läskig. på bilden sitter vi och myser i kaffekopparna. det hade blivit ganska mörkt ute då, men det syns inte för min blixt lyser upp O.o vi hade jättemysigt hela dagen <3
bäst var lisebergsbanan och sämst var hanghai.

när vi hade åkt från liseberg hoppade vi av på lantmil och mötte emma. efter en stunds snack o övertalande fick vi henne att ringa o fråga om hon fick följa med hem o se en film med oss, och sen sova över. det fick hon och vi blev hämtade av erik och mange (min bror och hans kompis) som körde hem oss. när vi kom fram satt också magnus och kim i porten. dem 4 hade planerat förkrök hemma hos oss, så våran film fick vänta. när dom dratt var klockan halv 11 och då startade vi filmen. Independence day. den var helt okej, det jag såg iaf haha. somnade till o från. när den var slut satt vi o pratade och sen ställde frågor på kort från ett spel. klockan 3 gick vi o lade oss. låååång dag och jag var svintrött.
men det var ändå en bra och lätt värd dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: