chalele

and I say "I'd rather do it on the couch or in the kitchen"..

Kategori: Allmänt


idag kom mikaels mormor och morfar o hälsade på, haha. dom är speciella, men söta.
laten är just nu i göteborg med emma och dom åker ner hit imorgon, så då ska vi förmodligen träffa dom. annars tar vi det en annan dag. är på ganska bra humör idag. jag o micke hade en lång diskussion igårkväll, typ serious talking. skönt att få släppa ut saker man hållt inne länge. det slutade bra. jag älskar att vi kommer överens så bra och inte behöver börja bråka såfort något inte är som det ska.

angelica (mickes syster) har gått runt hela dagen och peppat inför en halloweenfest hon skulle på ikväll. hon var utklädd till pumpa, mamman sydde kostymen och den blev skitball! nu har hon åkt. jag blir också pepp på fest när jag är i sånt umgänge. taggar min 18årsutgång haha! helt efterbliven är jag, jävla novemberbarn. men jag gillar det ändå på ett sätt.

nu börjar jag bli riktigt sugen min guaccamole som står i kylen sen igår då vi käkade tacos. ska dippa chips i den sen. åså blir det nog någon film på det! mys. kyyyyss

Kommentarer

  • sfsdfsdf säger:

    din mamma kan vara mys. <3 :)

    2010-10-30 | 19:37:56

Kommentera inlägget här: