chalele

dom där jag kommer ifrån

Kategori: Allmänt


sitter på naturkunskapslektion och lyssnar på håkans nya skiva på spotify.
fyfan va kärlek Håkan Hellström är!
ni som inte tycker om honom, eller inte hört honom, ge honom en chans! finns ingen som kan överträffa sig sjävl så som han gör varje jävla gång han släpper nya skivor. fan säger jag bara, FAN VA HAN ÄR BRAAAAA! <3


fernando har ingen klass, men jag gillar han ändå
han har ingen klass, och klass är det enda han försöker få
en tynnered-hustler, vi växte upp längs samma gata
men numret på hans cell stod fanimej stämplat i hans panna
han skulle få mig i trubbel längre fram
när jag sprang för mitt liv på ångpannegatan

det finns en första plats som inte går att nå
för ingen tror att dem är nåt, där jag kommer ifrån
och alla försöker bli av med leran, från göta älven, som satt sig i själen
och på självfötroendet i varje tjomme
jag tror jag älskade dem, där jag kommer ifrån

Kommentarer


Kommentera inlägget här: