chalele

FÖR DIG SKA JAG GÖRA DET TUSEN GÅNGER OOOOOOM

Kategori: Allmänt


sitter i skolan och har studiehandledning. mikael ligger hemma och väntar på mig. ska nog iväg och hälsa på min farfar idag, kanske farmor också. sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. plugg förmodligen. så jävla skoltrött redan. vill bara ha lov. men snart är det novemberlov ju! och om en månad exakt fyller jag 18. då blir det utgång med folket! för er som läser kommer jag säga till i god tid vilken dag och vart vi ska gå. btw, lagade så jävla god mat igår; ost och salamifyllda kyckligfiléer inlindade i bacon med potatis och sås till. fyfan va gött! kyyyyss

Kommentarer

  • Anonym säger:

    mjammiiiii. god mat gjorde du :)

    2010-10-18 | 14:28:48
  • chalele säger:

    haha du är knäpp, VI gjorde :)

    2010-10-18 | 17:51:55

Kommentera inlägget här: