chalele

love you!

Kategori: Allmänt


här stod jag o mikael och väntade på bussen för att möta carro och oscar. vi träffade dom i linne och gick direkt mot oscar. stannade på 4gott på vägen och köpte lite gött. väl hemma hos oscar bunkrade vi upp med chips och läsk och film. skräckfilm. barnhemmet. jag hade redan sett den, men kom inte ihåg allt. fyfan va äcklig den är! ):
för att glömma filmen lite spelade vi TP efteråt. med barnfrågor haha! tar sån jävla tid annars. oscar vann. sen åkte jag och mikael hem och myste.
idag har vi städat och gjort iordning så att det ser lite trevligt ut sen när pettero kommer. vi ska strax åka till min sångkurs och direkt efter den tar vi bussen till centralen och möter honom där. spännande!
min älskling åker hem ikväll. ganska heartbreaking, men vi ses ju som vanligt på fredag igen <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: