chalele

saknar dig

Kategori: Allmänt

djupare kan man inte falla i kärleken

sitter i cafét på skolan helt ensam. skulle lämna pettero till sin klass i skolan 20 över 8, och jag själv börjar inte förns halv 10. lame. har inte haft tid att sitta vid datorn och uppdatera sen i söndags morgon, så jag tänkte jag skulle berätta lite nu om dessa dagarna som gått.


söndags kväll.
efter min sångkurs åkte jag och mikael till nisseterminalen och mötte jenny. vi tog bussen till linné och hämtade upp våra finska studenter. haha, det var lite awkward i början, men det släppte när vi drog till burger king. mat! efter det åkte vi en sväng till plikta och lekte på dendär snurr-saken. haha dom drog igång en jävla fart på mig och jenny x) kulkul. juste, emma kom också! efter en stund åkte min äkskling hem ( :( ) och vi andra åkte till liseberg för att se på fyrverkerierna (det var finaldagen), och när det var slut åkte jag och pettero hem. vi satt på min säng i nästan 4 timmar och bara pratade pratade pratade. om allt möjligt verkligen. fett trevligt! sen sov vi.
måndag.
gick upp, åkte till markland, skildes åt med pettero där för han skulle med sin klass någonstans och jag skulle ett helt annat håll. var på studiebesök med klassen i hagakyrkan, ganska intressant. blev dock rastlös mot slutet. anyway. efter det åkte vi till bamba och sen skulle vi ha studiehandledning. ing-christin langa dampet för att folk satt med datorerna uppe, när hon precis sagt att hon hade mailat ut resultaten på vårat prov. bah wtf? klart man tar upp datorn och kollar direkt då? nä, sur som fan blev hon och sa "ser jag dem uppe en gång till så tar jag dom jävla datorerna och slår dem i huvudet på er! OCH DET GÖR NOG ONT SKA NI VETA!" scaryyy =0
sen kom finnarna till vårat klassrum och vi pratade lite och gjorde en tävling typ. efter det hade vi rörlig bild och då fick dom sitta med. när vi hade slutat skolan åkte jag o pettero hem och käkade god middag. sen kom carro och vi köpte lite chips och godis och hyrde en film. skräck såklart. höll fan på o skita ner mig, fyfaaaaan säger jag bara. asläskig var den. kunde knappt somna. men till sist (:

that's about it, so far. puuuuuss

Kommentarer

  • Tess säger:

    Vilken jävla fin tröja du har på dig!

    2010-10-12 | 12:17:45
  • chalele säger:

    taaack, köpte den i helgen på H&M :D

    2010-10-12 | 13:22:40
  • blälumm säger:

    jag håller med tessan jag ja. riktigt fin tröja :) . och du sjöng jättebra i söndags ! <3

    2010-10-12 | 14:08:58
  • chalele säger:

    <3 you think so? (: tacktack :*

    2010-10-12 | 14:09:49

Kommentera inlägget här: