chalele

sick of you acting like I owe you this

Kategori: Allmänt

träffade aldrig johan igår. hade hänt lite grejer, så han kunde inte komma. men han hörde inte av sig heller och det gjorde mig väldigt besviken. det är samma sak varje gång. vi bestämmer att ses, och så kommer han inte. jag blev helt förkrossad för jag hade mått svindåligt hela dagen och haft gråten i halsen i dagar typ. så jag började lipa mitt i brunnsparken. som tur var hade jag vänner där som tröstade och hjälpte mig.
vid 5 träffade jag tessan. det var skönt. vi hade inte setts på länge och jag behövde prata med någon som verkligen känner mig. mikael bestämde sig för att åka upp hit för att jag mådde så dåligt, och jag bestämde mig för att åka med honom hem sen. eftersom johan skulle sovit över hos mig, och det inte blev så ville jag inte sova ensam hemma. hade inte orkat gå till skolan idag ändå.
nu sitter jag och kollar seventh heaven. mikael är i skolan. han är så duktig, kommer antagligen få vg i svenska. jag är stolt. nu är det reklam och jag ska se om jag kan fixa något att käka. puss


tack carro och tessan som hjälpte och stöttade mig igår.
you know I love you guys.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: