chalele

sluta leta efter toppen för du står på den

Kategori: Allmänt


sitter hemma med världens huvudvärk, som (jag tror) faktiskt börjar gå över, woop woop! var i stan med andrea förut på ett ärende och fastnade där. köpte hårfärg som jag ska slänga i imorgon och 3 tröjor till mikael för jag tyckte han var värd dom. hoppas han tycker om dom nu, annars är det ju illa.. haha. vi fick oss ett gott skratt på burger king, det var härligt. efter stan åkte jag hem och satt en stund vid datorn. sen drog jag ut och mötte emma. vi satt o tjötade en stund, och sen kom alexandra också. men det blev kallare och huvudvärken blev värre, så jag åkte hem. väl hemma åt jag lite av maten mamsen lagat till middag idag, men nu har jag bara sura uppstötningar och är illamående för att jag verkligen inte hade någon aptit när jag började äta. tänkte plugga det sista inför religionsprovet imorgon, men kom på att jag ska ju inte gå på naturlektionen för jag ska göra båda naturproven nästa onsdag, och då kan jag gå upp en timma tidigare imorgon istället och plugga in det sista. är så jävla trött och hängig nu, så inget lär väl fastna i hövvet ändå. sängen - here I come! puuuusshaj /chalele

Kommentarer


Kommentera inlägget här: