chalele

so I can shake you, oooh

Kategori: Allmänt

idag vaknade jag igen bredvid min käraste. jag älskar det verkligen. gör fan hela dagen. iallafall. släppte av han vid centralen och tog vagnen till skolan. hade ensemble och det var som vanligt kul :) sen var det bamba och efter det sex o samlevnad. bra dag idag. efter skolan pratade jag lite kvalitetssnack med andrea, och sen tog jag bussen till mormor. hämtade freja och tog ett par mackor, sen gick jag ner och tog vagnen hem.
freja var blev superglad när hon såg mamma. söt.
efter några timmar gick jag till pappa och käkade middag där med honom. pratade lite om massa grejer, han undrade t.ex vad jag önskar mig i 18årspresent? jag har ingen aning faktiskt. pengar är ju högst på listan, men han vill ju ge min en sak typ.
aja, jag kommer på något!
efter middan körde pappa mig till nenne så där träffade jag henne, amandra och evelina. vi drog till ett fik på frölunda torg o satt där och tjötade en stund. sen tog jag o nenne vagnen till nymil o satte oss där en stund. men det blev alldeles för kallt efter en kvart typ, så då drog vi hem.
nu sitter jag här och lyssnar på håkan! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: