chalele

popsi

Kategori: Allmänt

tisdag.
pettero var med sin klass hela denna dagen typ. jag hade först engelska och sen naturkunskap. efter skolan drog jag och melina till stan och käkade på burger king. efter en timma typ mötte vi pettero och hans vänner av en ren slump och då skulle dom också käka, så vi drog till ett kebabhak. haha, en kille som heter kasperi frågade vad vi tyckte om invandrare? xD på ett kebabhak?! haha liksom, vi var dom enda vita där. aja. melina drog iväg med en kompis och carro, moa och niklas kom istället. vi gick runt i nordstan och letade jeans till pettero, och tillslut hittade vi några som passade! haha. vi drog en sväng till 4gott också där dom köpte massa godis. mot kvällen tog jag och pettero vagnen till lantmil och mötte emma där. satt och snackade och skrattade massa. hade jättetrevligt :) sen blev det kallt som fan så vi drog hem. pratade lite med mamma, kollade tv, satt och tjötade i min säng och sen sussade vi.

onsdag.
för en gångs skull började vi samma tid, halv 9. han mötte sin klass och jag gick och hade ensemble. fick ett sms av mamma i slutet av lektionen om att hon blivit inlagd igen. blev självklart nere som fan. gick till bamba med kristian o marco och mötte mötte pettero och emma där så vi satte oss med dom. efter det hade jag sex och samlevnad och den lektionen var jobbig för jag var så ledsen. men det blev bättre sen. carro följde med mig hem en kortis för att jag inte skulle behöva vara ensam så länge. pettero kom nämligen inte hem förns vid 7. träffade emma en stund också innan det. skönt. när han kom hem gick vi ut med freja. tog varsin dusch och sen satte vi oss i min soffa framför tvn och bara pratade. det var ju sista kvällen, så vi snackade massa om allt kul vi gjort och vad som kommer hända när han åkt hem. satt vakna till typ 12, sen somnade vi.

kyyyyyss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: