chalele

no matter how bad I feel, you can always but a smile on my face

Kategori: Allmänt

idag har jag:
- varit i skolan
- varit i stan med melina och erika
- hälsat på mamma
- åkt hem och städat
- dratt till frölunda torg
- köpt nya ppiller
- åkt till pappa på middag
och nu sitter jag hos mormor igen. har passat hundarna i 1,5 timma och nu kom kajsa hem så nu sitter vi i soffan och pratar o kollar tv typ. hänt massa idag och det blir samma sak imorgon. är helt slut nu. och mitt humör har gått upp och ner helt och hållet under dan. så jävla störande. ena sekunden känns allt bra och andra sekunden har man ångest. jag har iallafall inte varit arg eller sur idag. för en gångs skull? haha.
saknar min mikael hela tiden när han inte är hos mig. men jag har ju mormor, kajsa, hundarna (haha mobbad sååååå) och mina UNDERBARA VÄNNER SOM JAG ÄLSKAR.
ni vet vilka ni är.
problemet är att jag får ångest när jag är ensam, så faktum är att mitt beroende är sällskap och så av vem som helst, var som helst, när som helst. och imorgon ska jag ju träffa tessan och johan. han sussar över hos mig så jag kommer ha sällskap hela dagen och natten om jag inte kan sova. sen är det fredag och då åker jag för en gångs skull ner till båstad. inte varit där på jättelänge, och jag saknar det. ska dessutom blir skönt att åka iväg från allt. skolan, stressen, oron, ångesten. bara lämna all skit här och dra dit och ha det underbart. fyfan va skönt det ska bli. peace.

Kommentarer

  • bajs säger:

    JA FREDAG FREDAG FREDAG !! D:D::D:D:D: loonging for you!

    2010-10-27 | 22:14:33
  • chalele säger:

    hahahaha du är knäpp :b <3

    2010-10-28 | 13:49:00

Kommentera inlägget här: