chalele

bajsdag

Kategori: Allmänt

denna dagen har varit väldigt upp o ner so far.. vaknade bredvid min käraste och det var en bra start. åkte in till centralen och lämnade av honom vid tåget - inte riktigt lika mysigt, men nu kommer det värsta.. jag åker till skolan och inser att jag glömt vårat studiebesök. vi skulle ju till en synagoga idag på religionen, och det hade jag glömt bort heeelt. och när jag ska messa melina efter en stund inser jag det fuckar med teckningen. då är hela jävla tele2 cp. fick inte tag i någon, kunde varken skicka sms eller ta emot, eller ringa någon. fick panik och visste inte vad jag skulle göra, men tillslut fick jag tag på mikael så han fick lugnat ner mig. satt med datorn till klockan blev 12 och då började folket i min klass komma tillbaka. köpte 2 cocosbollar till lunch, haha. sen hade vi studiehandledning där vi pratade om vad vi skulle göra med de finska studenterna som kommer och hälsar på, och sen om alla problem vi har på naturkunskapen x) efter detta hade vi svenskaprov, vilket jag inte hade en aning om. KUL. vet att hon berättade det för några veckor sen, men det hinner man la glömma av åså har jag varit sjuk osv, så det hade ju försvunnit helt liksom. gjorde hur som helst provet och det gick som väntat - åt helvete. men jag pratade med min lärare och hon sa att det var okej och att jag kommer ha många tillfällen att fixa det. skönt.
efter skolan drog jag med isabelle, malin och erika till stan en snabbis och sen tog jag bussen hem till mormor. sitter här nu med hundar. passar dom för mormor och kajsa är iväg på ärenden.
för att sammanfatta dagen har den ju varit urkass typ, men för att vända på det hela så har jag o mikael 1,5 år imorgon :) helt ofattbart, men så är det! pratar med honom i telen nu. snart är det Masterchef Australia på tv. älskar matprogram. fast inte sånnadär när dom lagar i tv och typ pratar o sådär. kockalong typ. gillar bara allt med gordon ramsey och masterchef, hehe. puss hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: