chalele

when you're moving in the positive, your destination is the brightest star

Kategori: Allmänt

sitter hemma hos mormor igen. känns lite sådär, men jag har ju sällskap av både mormor, kajsa och 3 hundar. lätt bättre än inget. imorgon ska jag till karl. åh, jag bara älskar att gå dit. kunna släppa ut allt, ångesten, känslorna och tankarna som jag håller inom mig, och dessutom få ett bra och hjälpande svar tillbaka. en respons som är annorlunda än
"jag finns här. det löser sig"
självklart är jag supertacksam över att jag har mina vänner som säger så, som bryr sig om mig. det betyder hur mycket som helst. men det är ingen hjälp mot min ångest.
efter mötet ska jag åka till skolan och käka i bamba. (OBS! endast käka i bamba). jag ska alltså inte gå på min lektion. blir för stressigt och jag orkar inte. har låg frånvaro, så det är ganska lugnt. efter jag ätit ska jag åka med emma hem en stund. sen ska hon klippa sig! spännande. efter det ska vi hem till mig och förmodligen laga någon middag. umgås, mysa och sen ska hon sova över hos mig. känns så otroligt skönt att få komma hem och att framförallt ha sällskap. det är det viktigaste. det är en stor lättnad att hon kunde..
för en gångs skull? <3

Kommentarer

  • din säger:

    mycket bra bra bra att hon kunde. vi ses ju om några timmar i morgon :) <3

    2010-10-20 | 21:33:56
  • emma säger:

    vi ska prata imorgon. om allt. jag lyssnar nog mest, men ändå.



    det är en JÄTTESTOR lättnad att jag kunde. jag trodde inte det ett tag alltså.



    massa kärlek till dig.

    <3

    2010-10-20 | 21:51:10
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    kärlek till er båda <3

    2010-10-21 | 13:43:59

Kommentera inlägget här: