chalele

ZZzzzz...

Kategori: Allmänt

idag är fia så jävla trött verkligen. somnade hyfsat tidigt, tror jag? senast 12 iaf. ställde klockan på halv 6 och snoozade till typ 7. gick upp, drog på mig kläder och stack till bussen. åkte till nisse terminalen och lämnade av mikael vid tåget. det sög. vi hade skitmysigt igår med. JAG ÄLSKAR MIKAEL. *breakdown*
ehm.. åkte till skolan (nästan en timma förtidig) och satte mig o väntade på melina. nu har jag engelska C i 3 timmar. har bara gått ungefär en halvtimma av lektionen och jag är redan trött på skiten. vill bara sova. lovar, kommer somna någon gång under dagen i skolan. yeayea.
efter skolan ska jag direkt till mormor. imorgon blir det moddag hos pappa och hämta ut nya ppiller.. 3 dagar försent haha. aja. på torsdag ska jag träffa min bästa johan som ska sova över hos mig. mysigt med sällskap. this is it, for now. kyss

btw, jävla tråkiga läsare jag har som inte kommenterar mitt hår när jag frågar om era åsikter? jävla bajsungar.

Kommentarer

  • din säger:

    FREDAG ÄLSKLING! <3

    2010-10-26 | 13:00:05
  • chalele säger:

    avesst ;D <3

    2010-10-26 | 13:33:09
  • emmaaa säger:

    jag orkar inte kommentera här med .. men, du vet att jag tycker det är fint. <3

    2010-10-26 | 21:53:14
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    jadåååååååååå <3

    2010-10-27 | 18:35:13

Kommentera inlägget här: