chalele

anything you want, you got it

Kategori: Allmänt

CHACHA BLOGGEN!!!!
mötte mikael och sedan andrea på stationen efter skolan. vi drog en sväng till 4-gott (mikaels paradis) och köpte massa gött till i helgen. feta är vi. sen åkte jag o mikael hem och nu har vi bara chillat sen dess. blev befrågad om jag ville göra ett modelljobb, men jag sket på det. har inte tillräckligt bra självförtroende för sådant. kanske någon annan gång, vem vet?
glömde skriva igår att sverker var i skolan någon timme, och han struntade i oss! struntade i SPMP3, hans största fanclub. men han skrev på facebook att han var oerhört stressad och kom bara för att lämna sin dator. han hade dessutom ingen aning om var vi var. men han lovade att komma snart igen o hälsa på oss!
fick en blomma och ett kort av mamsen här om dan där hon skrev grattis till att mitt plugg hade lönat sig, fick ju 44 av 48 på NOn. jag blev jätteglad, mamma är alltid så snäll och gullig och belönar mig när jag gjort något väldigt bra. fast inte alltid, för då blir det inte lika kul längre. det ska liksom vara en överraskning. och jag blev jätteglad. min mamma är bäst.
skickade in dom nya NOfrågorna idag. hoppas på alla rätt. men vi får la seeee.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: