chalele

avocadooooo strax !

Kategori: Allmänt


min hund är söt och somnar i mitt knä. helt gosig så, jag vill också gosa :(
gör ingenting här hemma, kollar tv hela dagarna. äter inte så mycket vilket är bra för då går jag ner i vikt! höhö. redan packat väskan, och imorgon bitti bär det av till skåne. jag hoppas min "sjukdom" går mot bättringsvägen för jag orkar verkligen inte vara sjuk mer. idag är jag iallafall på bra humör och det är ett gott tecken med tanke på att jag varit seg och hängig de senaste 2 dagarna.
hade ett snack med mamma förut om lite praktiska grejer och rena faktum som jag inte tänker skriva här. fällde några tårar, men det var nyttigt och det känns bättre nu efteråt. andrea kanske kommer hit ikväll efter att hon tränat. typ vid 7-8 kanske? om hon orkar då. hoppas hoppas!
sitter o kollar the Tyra Bank's show på tv. handlar om brudar med annorlunda sexfantasier haha, och i detta programmet ska dem då live berätta denna fantasin för sina respektive och fråga om han är redo att göra denna önskan till verklighet. askul! en tjej ville att hennes kille skulle sminka sig, klä sig i klänning och låsa in sig i en bur och sen skulle hon slå honom, alltså inte piska eller nåt, utan verkligen misshandla honom med knytnävar och sparkar. hahahah. aja, det är väl också normalt? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: