chalele

donken idag, jadåååå

Kategori: Allmänt

har metodkurs och det är självklart ett jävla tjöt om valet överallt. jag skrev en text på facebooks statusfält och detta har direkt blivit en hysterisk diskussion. det jag skreva var:
"problemet är inte att så många röstade på SD, utan varför dom faktiskt inte valde att rösta på något annat parti? jag tycker det är nyttigt att SD kom in i riksdagen, det har fått sverige att vakna och inse att en förändring måste ske"
och det är så jag tycker. jag stöttar varken Jimmie Åkesson eller Sverigedemokraterna över huvud taget. däremot tycker jag inte att det är så jävla sjukt som alla säger, att dom kom in i riksdagen. dom kommer inte ha någon talan där ändå, för det finns inte ett parti i alliansen som vill ens prata med Jimmie. sluta vara så jävla fega och inse att det måste hända något i detta land innan vi går under. vi har en arbetskris, miljökris, bostadskris och ekonomi kris SOM MÅSTE TAS TAG I FÖRST. sen kan ni komma med era uttalanden om att SD är rasistiska hit o dit. då bryr jag mig inte längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: