chalele

don't you realize, don't you realize? she got something in her eyes

Kategori: Allmänt

sitter på engelskalektion just nu. vi fick tillbaka någon grammatikgrej vi gjorde förra veckan, jag var fan top 2 av bästa resultat i klassen, woop woop.
vilket jävla pissväder idag va, och jag valde helt fel kläder. känner mig kall och äcklig nu. har engelska i nästan 3 timmar och sen naturkunskap i nästan 3 timmar. skitkul, not. inga planer för dagen. ska kolla på idol ikväll bara! jag gillar det programmet. kul att se drömmar slå in. speciellt eftersom jag själv älskar att sjunga. morsan har tjötat i 4 år om att jag ska söka in. nästa år kanske?
ååh. jag är så jävla törstig.

Kommentarer

  • emmaaa säger:

    kommenterar här med, haha.

    jag gillar den svarta klännigen! i det förra inlägget.

    jag har velat aha en sån jättelänge, men den passar inte på min kropp (:



    i alla fall.

    alla tjatar ju oå att anna ska söka in till idol, men det har faktiskt varit min dröm längstt.

    alla älskar anna när hon sjunger, jag är liksom bara bakgrundssåpngare typ.

    ingen bryr sig om att jag älskar att sjunga.



    när jag sa att jag tänker söka in till idol nästa år, samtidigt som anna, får då är hon ju 16, så typ de bara: "jaha .. anna, det kommer gå jättebra för dig!"



    TACK.

    2010-09-14 | 10:47:05
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    den passar verkligen inte min kropp heller. syrran köpte den men ville inte ha den, så hon gav den till mig. jag kommer nog bara använda den under saker haha.



    men skit i anna, följ din dröm istället. vi kan söka tillsammans, jag tror vi har lika stor potential att gå vidare. jag tycker du har finare röst än anna. no doubt.

    2010-09-14 | 11:05:01
  • emmaaa säger:

    2010-09-14 | 13:13:43
    Bloggadress: http://da
  • emmaaa säger:

    vafan, ibland skickar den iväg av sig själv när jag inte ens har skrivit något ...



    aja, visst. idol, here we come!

    2010-09-14 | 13:14:10
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • emmaaa säger:

    men, jag kommer ju stå med anna med (:

    2010-09-14 | 13:14:32
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    avesst

    2010-09-14 | 13:39:28

Kommentera inlägget här: