chalele

ett under att du ser mig som någon som kan ge dig nånting som får dig att vilja vara min

Kategori: Allmänt

haft en grymt jobbig dag involverandes chock, gråt och panikångest. känner mig fortfarande ostabil, men jag är lugn nu iallafall tack vare lite prat med mamma, emma och mikael. jag är så lycklig att jag har dom. mamma är typ mitt allt. emma är min bästa vän. och mikael betyder ungefär världen för mig. han vet precis hur han ska göra för att lugna ner mig. att han orkar stå ut med mig lär jag aldrig förstå, men det är en onödig fråga att grubbla över när man istället bara kan njuta över att han är min.
(seriös bild btw. jag har tuggummi i munnen som jag typ dregglar ut)

Kommentarer

  • emmaaa säger:

    underbar bild.



    du är min bästa vän du med.

    allt kommer gå bra.

    jag pratade med mamma och pappa igår.

    mamma är okej med det, men hon vill att jag kommer hem några timmar om dagen och pluggar och kanske äter. och sen kommer till dig på kvällen igen.



    vad säger du om det?

    <3

    2010-09-14 | 10:42:41
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    låter bra, vi får se hur det blir <3

    2010-09-14 | 13:38:25

Kommentera inlägget här: