chalele

gonatt, min skatt

Kategori: Allmänt


kom just hem från en mysig kväll hos grönögd, med amanda och emelie också. vi tjötade och sen kollade vi en stund på pocahontas! fyfan va kallt det är ute nu, alltså seriöst jag frös typ ihjäl när jag gick hem. usch för denna kylaaa. ska börja använda mössa, vantar, halsduk, vinterjacka och varma skor nu hädanefter!.. (kommer inte lyckas med det).
saknar min pojkvän nåt så otroligt mycket för tillfället. hatar att vara ensam, att sova ensam. men vi ses ju igen om 4 dagar, snart 3. ska lägga mig tidigt så tiden går fortare :) blir alltid så gosig när han inte är här, vill skriva världens längsta inlägg om hur mycket jag älskar honom osv, men.. det för tillfället kanske räcker med att säga att
av alla 5 miljarder människor på denna jorden, är den enda jag vill ha Du.

Kommentarer

  • päron säger:

    bara för att du är den mest underbara som finns. längtar efter dig. <3

    2010-09-21 | 21:07:17

Kommentera inlägget här: