chalele

grease lightning

Kategori: Allmänt

grease måste ju vara den bästa filmen som skapats! och jag har inte sett den på hur länge som helst. måsta göras snart.
nu ska jag o mikael göra oss iordning och sen ska vi med pappa till frölunda torg. han skulle handla nya skor så då ska jag passa på o kolla i lite affärer. behöver köpa jeansleggings. ljusa sådanna. man ska bara ha pengar först :)
massa annat jag behöver köpa också, typ tröjor och skor. men leggingsarna står högst på listan.
jag fyller snart 18. eller ah, om typ 2 månader.
men ändå! fylla år = pengaaar. ska bli så jävla gött.
ikväll kommer The Bucket List på 5an. väldigt bra film om 2 cancersjuka män som träffas på sjukhuset. de båda är dödsdömda och därför skriver dom en lista på allt de vill hinna med att göra innan bortgången. väldigt gripande film, men innhåller också endel roliga scener och detta gör filmen till en dramakomedi. helt fantastisk tycker jag. se den!
(i rollerna: Morgan Freeman och Jack Nicholson)

Kommentarer

  • mellis säger:

    kolla vem som har fått upp en header :D

    2010-09-11 | 18:23:12
    Bloggadress: http://bittramelina.blogg.se/
  • chalele säger:

    du får fan lära mig hur man gör..

    2010-09-11 | 19:49:37
  • mellis säger:

    japp, vi tar de på måndag :)

    2010-09-11 | 21:43:09
    Bloggadress: http://bittramelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: