chalele

jag älskar att sova, men hatar att drömma

Kategori: Allmänt


idag var jag på min första privatlektion i den sångkursen jag blev intagen till. lokalen hade en väldigt mysig stämning och en trivsam scen. efter att jag sjungt upp bad läraren mig att ta i från tårna och sjunga som om det stod 1000 pers framför mig, haha. det var underbart. jag älskar det. en av killarna som jobbade där diggade mig så mycket att jag blev erbjuden att delta i en spelning redan i helgen (skryter) om jag kunde hitta någon som kompade mig på piano eller gitarr. om du känner dig träffad så langa en kommentar, jag skulle blir skitglad om jag fick göra det ihop med någon.
det är gratis.
efter kursen åkte jag hem och myste lite extra med mikael som tog tåget vid 8. hur många gånger jag än lämnat av honom på centralen gör det lika ont varje jävla gång. det första jag ska göra när jag flyttar hemifrån är att tvinga honom flytta ihop med mig. efter alla dagar vi varit utan varandra förtjänar vi fan att bo ihop. vi är värda det tycker jag.
tog bussen hem från centralen och mötte nenne. vi tog en liten promenix runt järnbrott. blev faktiskt en ganska lång sträcka när man tänker efter, men det märks ju knappt när man går. vi har alltid så mycket att prata om också, vi ses ju inte så jätteofta. kvalitetsnack.
tog freja på en sväng innan vi båda drog hem också.
jag har aldrig saknat en vän som jag saknar emma just nu. trots att vi ses nästan varje dag i skolan så känns det ändå som om något fattas. tryggheten att kunna ses en liten stund på kvällen om man är ledsen eller bara vill ha lite sällskap. prata med någon. förhoppningsvis blir det ändringar på det inom kort för annars kommer jag spricka.
det känns bara tomt just nu.
strax läggdags, skola imorgon. bläää på det. jaja, puss

Kommentarer

  • emmaaa säger:

    aw. gulle dig.



    jag saknar dig med.

    mycket.



    <3

    2010-09-12 | 23:33:05
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    <3

    2010-09-12 | 23:34:32
  • micke säger:

    blälumm. vi ska flytta ihop, jag vill med :) <3 så slipper vi ränna tågen hela tiden. fett tråkigt och segt. :)<3

    2010-09-12 | 23:35:32
  • micke säger:

    blälumm. vi ska flytta ihop, jag vill med :) <3 så slipper vi ränna tågen hela tiden. fett tråkigt och segt. :)<3

    2010-09-12 | 23:36:37
  • chalele säger:

    fett överdriven med smilys och sånt är du. men jag gillar det. jag gillar dig. komsi komsi, inget mer tåg sen <3

    2010-09-12 | 23:37:51

Kommentera inlägget här: