chalele

kapitalistlakejer, tro inte vad dom säger

Kategori: Allmänt

alltså. man hör ju överallt om detta jäkla valet nu då va.. och jag är för ung för att kunna rösta. men jag försöker ändå sätta mig in litegrann i det. jag har alltid varit vänsterriktad och om jag fick rösta skulle jag lätt rösta på sossarna eller vänsterpartiet. visst, mona sahlin kanske inte är den smartaste kvinnan ever, men eftersom jag hatar moderater och allt som har med dem att göra håller jag ändå mer på sossarna än reinfeldt och hans äckliga kompanjoner. och det mest störande som finns är ju ungdomar som växt upp med moderatföräldrar åså säger dom "jag är moderat i själen, jag är uppväxt med det"
MEN HALLÅ ELLER? har du inga egna åsikter? man röstar ju individuellt för att ens åsikt är individuell, stupid. usch. jaja.
har just nu naturkunskap där läraren har genomgång om energi. sjukt tråkigt. men men..
idag kommer mikael. nom nom. vet inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. vet bara att vi ska MYSA och på söndag ska jag på första lektionen i den sångkursen jag blivit intagen till. spännande.
kan inte sluta tänka på kattungen som jag vill ha.. GE MIG.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Precis! Håller med dig! Bara för att ens förälder är blå behöver man inte själv vara det. Och tvärt om, bara för att ens förälder är röd behöver man inte själv vara det... Det handlar ju bara om ens egna åsikter och värderingar.

    2010-09-10 | 11:57:29
    Bloggadress: http://neckpain.blogg.se/
  • emmaaa säger:

    håller med både dig och emma.

    2010-09-10 | 12:01:21
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    bra :) haha

    2010-09-10 | 12:28:29

Kommentera inlägget här: