chalele

kronärtskocka

Kategori: Allmänt


det är så jävla gött va! lovar, om ni aldrig har smakat kronärtskocka, så gör det. åt precis en hel själv :) nom nom.
har svinont i min svanskota, har förmodligen suttit konstigt. ska värma en såndär rispåse och lägga under ryggen och rumpan när jag lägger mig sen. mmmmhhh, gött.
sitter o tjötar med mina kära vän pettero nu. han är en trevlig liten prick. ska bli väldigt kul när han kommer hit och blir inneboende hos mig! längtar.
fast just nu längtar jag mest efter mikael. sådär när man väntat länge efter att få ses, åså sitter man här kvällen innan han kommer.. då längtar man som mest. bara för att man vet att det är så nära. och bara för det ska jag lägga mig nu, så att det går fortare till imorgon. precis som man gjorde när man var liten, dagen innan julafton och så.
.. iförsig gör jag fortfarande.
nä nu ska jag sussa kudden. gonatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: