chalele

let's take a breath, jump over the side

Kategori: Allmänt

idag hade jag möte med mig psykolog. det gick bra. efter det hade jag typ 2 timmar på mig innan jag började skolan kl 13.15, så jag fördrev tiden genom att kolla runt lite på frölunda torg. testade en skitfin BH på H&M och när jag stod i provrummet upptäckte jag att det ena bandet hade gått sönder litegrann. jag frågade en som jobbade där vad jag skulle göra, för detta var den sista BHn dom hade av den sorten. hon sa att dom skulle behöva slänga den, för den var ändå på rea och som sagt trasig. så jag sa "men jag vill ju ha den?" så svarade hon
"vi kan inte sälja den till dig trasig. du får den" kachiiiiing! jag blev sketglad. hittade ingen bild på nätet, men tar ett kort på den hemma och slänger upp. nu fattas bara tillhörande trosor :)
kom till skolan och efter en halvtimma på naturkunskapen var det skolval.
sen hade vi redovisningar. jag, erika och melina fick göra sist.
(carro som också var med i våran grupp är i stockholm, haha)
nu kollar vi på en film som (som vanligt) strular. men han fixade det denna gången, woop woop!
efter skolan ska jag till syrrans jobb som är fritids på flatåsskolan, precis där jag bor. ska hämta mitt smink som hon fick med sig till sin lägenhet. tjuv? haha. sitter la där o snackar och chillar lite. kanske pärla med barnen? :D
sen ska jag träffa emma. längesen. gud va skönt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: