chalele

mamma ♥

Kategori: Allmänt

sitter hemma hos mormor nu. eftersom det typ bara är mina närmsta kompisar som läser min blogg så kan jag likaväl öppna mig här och berätta att mamma blev inlagd idag. på obestämd tid. östra sjukhusets psykakut. jag har gråtit i flera timmar. men det är ganska lugnt nu. kommer endast vara hemma om någon sover över hos mig. så säg till om någon vill göra mig sällskap. annars kommer jag bo här hos mormor, men trivs bra här, så det är lugnt. mikael kommer komma upp imorgon för att trösta o sådär och sover över hos mig. känns skönt. skola imorgon, jag hoppas jag fixar det bra. för dom som hinner läsa detta innan imorgon, prata helst inte så mycket med mig om det. eller klart man kan ställa en fråga eller så, men jag vill inte sitta och bli helt förhörd typ. då brister jag bara i gråt. orkar inte det mitt i skolan. vill tacka mina vänner som finns för mig och förhopnningsvis kan hjälpa mig igenom en situation som denna. dem som jag vet alltid finns där, dem jag känner mig trygg med.
tack melina, carro, emma och andrea. ni betyder så jävla mycket för mig.

Kommentarer

  • emmaaa säger:

    du betyder sjukt mycket för mig med.

    finns alltid här.

    varje timma på dygnet.

    <3

    2010-09-27 | 20:59:09
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • Carro säger:

    Du kan prata med mej när du vill Fia <3 och jag sover gärna hos dej när jag kan! det kommer att bli bättre, lovar dej :*

    2010-09-28 | 08:38:41

Kommentera inlägget här: