chalele

på naturkunskapslektionen

Kategori: Allmänt

haha jag sitter lugnt och sansat och snackar med min finska pettero på msn. så bjuder jag och carro in honom i våran konversation och det första carro drar upp är sex, såklart! vi började tjöta om allt möljigt som har med sex o göra och till sist bjöd vi in melina också. det blev många roliga kommentarer och jag garvade typ ihjäl mig. vi började prata om att vara vig och då skriver melina:
- fet som jag är så är jag ta mig fan vig ändå!
HAHAHHA.
så var pettero lite seg på att svara och då säger carro:
- han sitter säkert och runkar. JAG LOVAR han fiser samtidigt också!
sen demonstrerade hon hur det skulle se ut om han satt och runka och fes i ett.
HAHHAHAHAHA. det var längesen jag skrattade så mycket, men det behövdes.
nu sitter jag o lyssnar på kalle baah. väntar på svar från nenne om jag kan hänga med henne ut eller inte. annars blir det la tvn med mamsen. sen idol kl 8! hehe (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: