chalele

ser hur cyniska vi blev, hur patetiska vi var

Kategori: Allmänt


sitter här och chillar efter en go middag mamma. tjötade lite om kattungen, och hon börjar faktiskt ge med sig! men hon är osäker på hur relationen mellan katten och freja, min hund, kommer bli. typ "tänk om den äter upp freja". men hallå eller? den kan typ inte ens gå än, ofta den äter upp en hund. "omen tvärt om då? freja kanske tror det är en leksak". aah, då är ju en sak säker iaf, då är inte min hund frisk. iallafall. jag hoppas som fan att hon säger Ja. (haha, låter som jag ska fria till någon) aja.
nu ska jag plugga klart NOn och sen vettefan. vill träffa emma, men hon kan som vanligt inte ses. börjar bli en vana nu. en tråkig vana. jag hatar allt som gör att hon är så upptagen, och jag menar det. känns som om hon typ är min flickvän som jag är desperat efter att träffa. helt jävla wierd. men så är det. jag tröttnar nog en dag på att jämt vänta. vissa människor är ju sådanna, man kan bara ses när det passar dem. vet inte hur många gånger jag varit med om det. med olika personer då.
"men jag måste göra detta, detta och detta! jag kan inte skita i det! FÖRLÅÅÅT"
knip din käft och offra dig lite. vill du inte så kan jag lova dig att jag aldrig tänker offra mig för dig heller :)

jaja,

jag lyssnar på kent. för alla som inte upptäckt det än så är dom bäst i världen. men det är lugnt, eran tid kommer också då ni upptäcker detta. tacka mig för att jag påminde er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: