chalele

som en elektrisk chock genom skelettet

Kategori: Allmänt


jag ser helt jävla efterbliven ut, och gustav i bakgrunden hahaha gulleplutt! x)
började precis min neturlektion. och läraren fattar inte att vi vill plugga? seriöst, vi har prov på fredag om energi och vi ska läsa på 50 sidor inför det, och här står han och har nån jäkla genomgång om hållbar utveckling angående våra framtida generationer? trött jag blir.. yeayea. när jag slutat ska jag möta min älskade andrea i korridoren och så ska hon med mig hem. käka någon god mat och kolla någon mysig film. yeey :* sen följer jag med henne in till stan när hon ska hem, och möter upp bella! ska bli kul att träffa henne en stund, vi ses ju aldrig längre. känns som en bra dag idag. puss

Kommentarer

  • andrea säger:

    bäst <3

    2010-09-21 | 13:40:07

Kommentera inlägget här: