chalele

suddig bild, javisst

Kategori: Allmänt


det är för att jag tagit kort med mobilen på ett fotografi. det är taget sommaren 09 ute i onsala, på pappas 50årsfest. detta fotografiet sitter i min bokhylla tillsammans med massa andra foton på mikael, massa texter och brev och lappar som han skrivit.
kom hem för en liten stund sen från världens underbaraste helg. har ju varit sjuk, haft ont som fan i halsen, och han har tagit hand om mig som värsta gentlemannen haha! lagat middag, tappat upp bad, bäddat ner mig, till och med gått upp på natten o hämtat tabletter, gjort te och sånt. och utan att jag bett honom om någon hjälp liksom. det är i sådanna lägen man uppskattar honom ännu mer än i vanliga fall. och därför blev detta den bästa helgen på länge. vi har inte bråkat, inte ens tjafsat en enda gång. vi har bara haft det kul och mysigt. inte sovit så bra om nätterna, så idag somnade vi i soffan framför en film. skithärligt. känner mig som världens toffel, men det är bara för att jag är så lycklig över hur bra helgen varit och så ledsen över att den är slut. nu är det 5 dagar kvar till nästa helg. 5 dagar kvar tills jag kan sova med honom igen. så jävla tråkigt. hoppas fan jag har frisknat helt tills dess. vet inte om jag går till skolan imorgon eller inte. är hes som fan och har rethosta. min röst försvinner helt med jämna mellanrum. värt?
ååååååååååååh, jag saknar dig mikael hjärtat

Kommentarer

  • päron<3 säger:

    du är det bästa som hänt mig, det lovar jag dig. <3

    2010-09-26 | 22:10:09
  • chalele säger:

    päron päron päron :*

    2010-09-26 | 22:28:58
  • emmaaa säger:

    åh, han är fin den där mikael.



    so are you btw.

    <3

    2010-09-27 | 13:12:01
    Bloggadress: http://danskthalloon.blogg.se/
  • chalele säger:

    ja, han är bästa pojkvännen evvaaaaaahhhh.



    <3

    2010-09-27 | 19:18:35

Kommentera inlägget här: