chalele

a little more for little you

Kategori: Allmänt



tja. malmö var hur mysigt som helst. blir alltid en speciell stämning när man är hemma hos någons far eller morföräldrar. om inte minst ens egna. liksom man känner att allting är gammalt, men det är så lugnt och fridfullt och skönt att vara där.
idag åkte vi in till stan i malmö och gick runt där ett tag. mikael köpte ett par örhängen och ett par barcelonashorts till mig. sötnos. jag blev jätteglad. örhängena är jättefina och shortsen är sköna som fan. inte för att jag är världens största barcelonafan, men han är ju det och jag ville faktiskt ha ett par sånna shorts för jag har prövat hans så jag visste att dom var fett bekväma!
vid femtiden tog vi tåget hem till göteborg. rebecca hoppade av i båstad såklart. väl hemma i götet skulle mikael såklart till 4gott, så det blev en sväng dit. nu är vi hemma och ska bara ta det lugnt. är helt slut. har åkt ganska exakt 6 timmar tåg inom det senaste dygnet, och endel buss på det med. men vi hann med mycket!
nu ska vi ut med hunden. innan jag går måste jag bara kommentera hur snäll rebecca är verkligen. mikael också såklart, men han är ju min pojkvän, han måste :D haha nädå. men rebecca är iallafall världens bästa blivande svägerska. tack och adjö

Kommentarer

  • melina säger:

    såna örhängen har jag också ju! killen har smak ;)

    2011-04-15 | 23:14:38
  • melina säger:

    såna örhängen har jag också ju! killen har smak ;)

    2011-04-15 | 23:15:17
  • chalele säger:

    tack x2 då :D <3

    2011-04-16 | 10:50:37
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: