chalele

blondie

Kategori: Allmänt


tja. idag har jag äntligen gått och blivit blond på riktigt. och tid tog det. var framme hos frisören vid halv 3 och åkte därifrån kl 7. men det var det värt. fick det av syster min i studentpresent, så hon betalade allt. både blondering, nyansering och klippning. men hon är kompis med bruden som klippte mig, så hon fick det billigare.
hade jätteröd och irriterad hårbotten när jag åkte därifrån förut. nu svider det bara om man tar där. men det lägger sig nog till imorgon.
innan jag åkte till frisören var jag en sväng på frölunda torg och köpte kattsand åt min jävla katt som har pissat i min säng 2 gånger under loppet av två dygn. bara för det kattsandet jag köpte här om dan inte passade honom så bestämde han sig för att bojkotta sin låda, och istället kissa i min säng! jävligt gött. nej. synd att han är så söt, annars hade jag blivit jättearg. nu blev jag bara lite arg.
på frölunda torg köpte jag också en ny skjorta (den jag har på bilden). blev väldigt nöjd med den faktiskt. den är skitsnygg och kostade bara 50 spenn liksom.
när jag var klar hos frissan fick vi skynda hem för jag och mikael skulle hinna med tåget tjugo i nio. och det gjorde vi! men nöd och näppe.
nu har vi ganska nyligen kommit fram, och jag är skittrött verkligen. sover ju fan aldrig känns det som. inte konstigt min - vanligtvis konstanta, men nu ännu värre - huvudvärk driver mig till vansinne. blir sur och irriterad på allt när jag har ont i huvudet. vilket nu för tiden är väldigt ofta. har haft spänningshuvudvärk i ett jävla halvår nu. lite mer till och med. blir så trött på det. vill bara sova och vakna utan värken någon gång. men icke sa nicke. nu ska jag göra mig iordning för bädden. tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: