chalele

det som får en att säga i natten "jag behöver något starkare"

Kategori: Allmänt

imorgon ska jag skolka för vi har bara rörlig bild och jag o carro är inte klara med våran film, så ing-christine kommer bokstavligt talat döda oss. bättre att skicka ett pim och erkänna att man inte hunnit klart och sedan komma dit veckan därpå, för då har det lagt sig lite. kanske låter osannolikt, men tro mig, jag vet hur ing-christine fungerar. no effense, hon är jättebra och snäll och allt detdär, men hon är en djävul när hon blir arg.

på torsdag ska jag vara klar med ett arbete som jag inte börjat med än. underbart. vi ska skriva 2-4 sidor om ett ämne som har med temat "globala perspektiv och internationella konflikter" att göra. och jag är så ointresserad man bara kan bli av sånt. fast egentligen inte. fast just nu. tänkte skriva om hiv/aids, men jag vet liksom inte hur jag ska börja. jag kommer inte igång. dessutom blir jag så ledsen när jag läser om sådant. inte för att jag ignorerar allt som kan eller skulle kunna göra mig ledsen, men jag är för tillfället upptagen med egna problem, så jag orkar liksom inte engagera mig i vad som händer på andra sidan jorden. jag läser tex aldrig tidningar, ser aldrig på nyheterna. men jag tror definitivt att jag kommer göra det när jag inte har privata problem som bekymrar mig. just nu finns det varken tid eller ork till det bara. och justdetfan, vi har ju en muntlig redovisning på det också. ÅH. jag kommer säkert skolka torsdag med, och jag har redan jättehög frånvaro. fan vad allt känns bajs just nu.

JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE JAG ORKAR INTE, det är inget skämt, jag orkar inte.

Kommentarer

  • woä säger:

    jag ska hjälpa :D rebar med!

    2011-04-10 | 23:18:38

Kommentera inlägget här: