chalele

eastern promises

Kategori: Allmänt


tjena mors. idag har jag solat som fan. färgen kommer sakta med säkert.. fräknarna däremot, dom kommer fort som fan. räcker att det är solsken i 10 min så är jag en prickikorv (eller en prickig korv). jättehemskt är det väl inte, finns ju folk som har det värre. typ fräknar året runt eller på hela kroppen, eller både och. men jag gillar dom inte alls.
fast det brukar vara fint på andra.
för ungefär en halvtimma sen käkade jag påskmiddag! med andra ord julbord. finns några få skillnader, men annars det är ju i princip samma sak.
FAST DET HETER JU PÅSKMUST PÅ PÅSK OCH JULMUST PÅ JUL!!!!!!!! var bara tvungen.
vet inte riktigt vad som händer ikväll.. blir väl en mys-chillahoppsan-kväll idag igen. men jag gillar det. bara ta det lugnt och inte behöva tänka så mycket. duger och blir över.
önskar alla en jätteglad påsk! tack och adjö

Kommentarer


Kommentera inlägget här: