chalele

far away from the memories of the people who care if I live or die

Kategori: Allmänt


pling i lådan änna. idag hade jag sovmorgon och gissa när jag vaknade? 7. så jävla typiskt verkligen. vägrade iallafall gå upp så tidigt, så jag låg och drog mig till 9. är ensam hemma med hunden och katten. ska snart iväg och träffa ingemar, men innan det ska jag förbi pappa och lämna mitt läkarintyg till körkortsgrejen.
när jag har varit hos ingemar ska jag ta tåget ner till malmö. mikael och rebecca hoppar på i båstad. vi ska till deras mormor och morfar. hälsa på och sova över en natt. ska bli mysigt. imorgon åker jag och mikael upp till göteborg och är här första halvan av lovet iallafall. JUSTE! JAG HAR JU LOV NU. gött! nu ska jag packa lite och göra mig iordning. tack och adjö

OUR HOPES AND EXPECTATIONS
BLACK HOLES AND REVELATIONS
hold you in my arms
I just wanted to hold you in my arms

Kommentarer


Kommentera inlägget här: