chalele

kärlek och respekt om och om och om och om igen,

Kategori: Allmänt


tja. kunde knappt sova inatt. somnade vid halv 2 och vaknade vid 3 av mikaels snarkningar. stackarn har blivit förkyld. men min empatiska förmåga brukar avta ganska rejält när jag är trött och irriterad, tyvärr. fy vad arg jag blev på honom. fick väcka och be honom lägga sig på sidan typ 10 gånger.. det hjälpte inte. vid 6 gick jag ner och la mig i soffan. hann sova ungefär 45 minuter innan deras jävla fåglar började pipa. GAAAH. så jag gick upp och la mig igen. jag var så trött, sur, arg och irriterad så jag började lipa, haha. jag ville bara sova, och vad jag än gjorde var det något som skulle hålla mig vaken. otroligt frustrerande. när klockan blivit 8 gick jag upp och gjorde frukost. vilade lite framför tvn, men är långt ifrån pigg nu ändå.
blir nog en dag av lugn och ro today. orkar inget annat, haha. fast jag ska nog ut och sätta mig i solen en liten stund! chill med fint väder ju. det var allt, tack och adjö

PS. kultiration är jävligt bra band, väldigt trevlig och avkopplande musik med många bra texter. ni som inte redan lyssnar borde ta er tiden och göra det! DS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: