chalele

mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra

Kategori: Allmänt


idag har jag suttit ute i solen en stund. så länge den varade iaf. blivit lite röd om kinderna. men är fortfarande en jävla blekfis.
hade en trevlig konversation med kära marco över facebook tidigare idag. han är en kul prick som jag tycker om.
mikael var och hjälpte en tant, som han brukar klippa gräset åt, med att fixa lite i trädgården. han jobbade där knappt en timme och fick 300 spenn. då är man fan en glidare.
när han kom hem åkte vi till ica maxi med rebecca och pappan. säger pappan och mamman till mikaels föräldrar. känns så konstigt att kalla dem deras namn när alla andra i huset säger mamma och pappa. blir opersonligt på något sätt. hur som helst. efter besöket på maxi gick vi också till willys och sen Ö&B. alla skulle ha olika saker från olika affärer typ. haha. när vi kom hem hade jag (vad jag kan minnas nu) samlat på mig en ny deo, ansiktspeeling, cappucino med tobleronesmak, lite godis, ostbågar, avocado, guaccamolemix, gräddfil Och dove - brun utan sol. pappan klagade över mina bleka ben, så jag tänkte smörja in dom lite, så att jag iallafall inte ser ut som en lik. har testat brun utan sol innan, och det gav himla sträck och märken på hela kroppen. man måste alltså vara väldigt noggrann med att fördela det jämnt över kroppen. men den jag köpte nu är jättesvag, så man smörjer in sig upprepande gånger och bygger upp färg. tror inte det kommer synas alls om man gör lite ojämnt någonstanns då.

nu är jag trött som fan och hoppas att vi ska lägga oss strax. annars går jag och lägger mig ändå. somnar snart sittandes. imorgon ska jag förhoppningsvis på loppis med rebecca, och sen ska vi plantera en häck runt mikaels hus typ. hoppas det blir fint väder imorgon. gonatt folket. tack för mig och adjö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: