chalele

kroppens temeperatur sjunker till en grad där inte muskler och leder kan fungera normalt

Kategori: Allmänt


tja. denhär dagen har hittills varit upp och ner. negativt har varit irriterande människor, mensvärk, ont i huvudet och inga cash på mobilen. positivt har varit den ynka alvedon som faktiskt hjälpte en stund iallafall, och melina o carro som höll mitt humör uppe över ett besök på max! tack till dom, men också till marco som kom på att man kunde säga "fia med knuff" och putta mig så hårt man ville. jag hade ju liksom aldrig hört det innan..! det gjorde tydligen honom jätteglad iallafall, för han skrattade nästan så att han grät, och det var fint.

just nu sitter jag hemma och känner mig ganska förvirrad, fundersam och nästan lite ångestfylld. usch. jag hoppas det går över snabbt. har sovmorgon imorgon och är ledig på fredag så det är ju skönt iallafall. men saker händer i mitt liv just nu, saker jag inte tycker om, men som jag inte vill skriva om här för tillfället. det är i vilket fall som helst väldigt påfrestande och jag uppskattar varje sekund som jag slipper tänka på det. jag ser flintis ut på bilden förresten. tack och hej

Kommentarer

  • Anonym säger:

    <3 pruttis

    2011-04-14 | 14:22:35
  • melina säger:

    oj, nu kom namnet med! haha

    2011-04-14 | 14:22:54
  • chalele säger:

    <3 :D

    2011-04-15 | 22:06:05
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: