chalele

sova

Kategori: Allmänt



idag har jag mått dåligt fram och tillbaka. mådde bra ett tag där i skolan, skrattade massa och sådär. sen bara vände det. efter en stund blev det bättre igen, men när jag kom hem blev det hur jobbigt som helst. emma kom med mig hem efter skolan. gjorde mig sällskaps tills mamma kom hem, för jag ville inte vara själv. när hon drog hem kom mamma. vi käkade middag och nu sitter jag bara och väntar på carro. som skulle kommit för typ 4 timmar sen. och så är hon svår att nå. trött blir jag. men försöker att inte bli arg på henne. dock svårt att kontrollera ilska när man har ångest. men jag försöker hålla mig lugn. just nu är det ganska jobbigt. jag vill bara somna typ. och inte vakna förns detta är borta. dö på detta. tack och adjö

Kommentarer

  • melina säger:

    vafan, bli arg på henne! det blir jag ju varje dag :)

    2011-04-27 | 14:27:46
    Bloggadress: http://bittramelina.blogg.se/
  • chalele säger:

    haha, jag vet och därför behöver inte jag bli det ;)

    2011-04-27 | 18:21:38
    Bloggadress: http://chalele.blogg.se/

Kommentera inlägget här: