chalele

and it's sick that all these battles are what keeps me satisfied

Kategori: Allmänt



idag ska jag och mikael åka till väla! typ skånska nordstan. får se om jag hittar någon kul grej där. I hope!
hehe, jag har många roliga saker framför mig nu. är ju ledig hela denna veckan, så jag kommer vara i skåne tills lördag typ. då åker vi tillsammans upp till göteborg. på söndag ska vi plus mina syskon fira mammas födelsedag, och då ska vi överraska henne med ett restaurangbesök. på måndag går jag som vanligt till skolan, och sen på kvällen kommer petri hit! iiiiih! vi stannar i göteborg till onsdagkväll, då vi åker ner till mikael igen. så jag kommer missa torsdag i skolan, men skitsamma. på lördag kommer också carro ner till oss och stannar här tills måndagmorgon då hon och jag åker upp till göteborg igen. petri stannar hos mikael tills onsdag då han åker hem till finland. KOMMER BLI FETT NICE.
livet känns lite ljusare nu när man har roliga saker framför sig. pöss på det lixxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: