chalele

brunt hår, bruna ögon

Kategori: Allmänt

lämnade in toad på djursjukhuset för kastrering i torsdags. när jag hämtade ut honom på eftermiddan var han typ zombie. jättetrött och fortfarande groggy. nu har han dock hämtat sig. men han hatar kragen han fått runt halsen. tycker så synd om honom när han försöker tvätta sig och inte når. en katt tvättar sig typ 2 gånger om dan. så på en vecka hinner dom tvätta sig 14 gånger. det är lika många gånger jag tvättar mig på en månad typ. tänk om jag blev förbjuden att duscha på en månad?! fyfan.. stackarn.

igår började jag och mikael måla om mitt rum. fick målat hela den största väggen. och idag fick vi målat den igen. man måste ha 2 lager typ, annars ser man igenom min gamla tapet. jag kommer lägga upp bilder på resultatet när allting är färdigt.
nu ska jag sticka och träna o sola, och mikael ska åka och köpta lite mer färg och en ny såndär roller. sen blir det väl att måla hela dagen haha. vill gärna hinna färdigt denna helgen. PÖSS



toad nerdrogad haha :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: