chalele

but the truth is that I MISS YOU

Kategori: Allmänt


idag drog jag till skolan för att göra det förbannade provet. det gick faktiskt helt okej.. hoppas nu att jag blir godkänd så att jag blir godkänd i kursen. svenska B är ändå en ganska tung kurs liksom, så jag blir jävligt glad om jag fixar den.
efter skolan drog jag hem och vilade i typ en halvtimma, sen åkte jag till frölunda torg och träffade Ingemar. för er som inte fattat vem han är, så är han min ungdomscoath/fältassistent. en sådan person jobbar med ungdomar ungefär lite som en kontaktperson, men ändå lite närmre. hjälper till att få struktur i livet och ställa saker till rätta. och om jag tycker någonting är jobbigt så hjälper han mig med det, eller fixar det helt åt mig.
har ju bara träffat honom 2 gånger hittills, men jag tycker verkligen om honom. han är så bekväm att prata med jämfört med typ psykologer och sånt. det är liksom inte dethär "och hur känner du angången det?" utan mer typ, han diskuterar med mig. idag försökte han verkligen lära känna mig, så jag berättade allt ifrån min musiksmak, politisk åsikt, uppfattning om samhället, hur jag ser på människor osv. väldigt trevligt. satt på ett café också, vilket gjorde stämningen lite bättre än typ ett kontor med 2 stolar och en svartvit tavla.
det känns verkligen som att han förstår mig. det är skönt. det gjorde hela min dag.
efter att ha åkt därifrån drog jag till pappa på middag. emma och hennes kille patrik kom också. trevligt trevligt. fastnade där ett tag, och sen körde patrik mig hem när dom skulle dra.
nu sitter jag här och lyssnar på älskade älskade coldplay. ska alldeles strax ut med freja!
verkligen härlig dag idag. borde bli fler sånna. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: